tirsdag den 11. maj 2010

My life with coca cola

Denne reklame fra Coca Cola har jeg ikke set siden den blev vist i fjernsynet, så den ser anderledes ud end jeg husker den. Anyways, denne reklame gjorde i sin tid et kæmpe stort indtryk på mig. Det VAR livet... Det var MÅLET med livet. Den satte billeder på en forestilling; en drøm. Coca Cola havde dengang iværksat en ny stor kampagne Life Tastes Good. Reklamen handler overhovedet ikke om Coca Cola, men Coca Cola er en hel naturlig ting af de unges livsstil. Den er visuelt med til at gøre gruppebilledet af de trætte unge i toget smukkere. Indrømmet, jeg drikker en helvedes masse cola. Jeg elsker smagen. Jeg elsker det ikoniske design. Jeg er nok i øvrigt afhængig. Jeg drikker Zero, da jeg foretrækker light sodavand. Desværre må jeg derfor undvære den røde farve på flasken eller dåsen, som ellers lige sætter prikken over i'et.

// this coca cola commercial made a deep impact on me back in the days. I was from a small town and this ad showed me what I dreamt about: To live in a city and hang out with cool friends and go to concerts and sit together as a group in a train tired on our way back holding on to our coke can. That was the essence of life!

1 kommentar: