fredag den 28. maj 2010

Kiki


Jeg er ret vild med Kirstens Dunsts hår. Egentlig var det den frisure, jeg havde overvejet til mig selv, men så klippede frisøren mit hår i etager og gav mig pandehår. Sådan går det, når man ikke taler med selvsikre, store bogstaver til sin frisør, der i øvrigt griner af ens hjemmefarvede hår, der er grønt og spaltet. Nå, det kan være, at det ikke ville have klædt mig? Den lange page er om ikke andet cool. 
Jeg savner også mit afblegede hår. Ikke fordi det nogen sinde blev den "rigtige" afblegede farve (prøv gul, dernæst gråt?), men mere fordi det hvide hår gav mig noget, som den nuværende leverpostejsmellemblonde ikke gør. Følelsen af lidt mere edge, lidt mere look-at-me, lidt mere sex, lidt mere somerthing else. Jeg ved det ikke helt. Desværre er mit hår stadig rimelig medtaget.

Kiki har for det meste godt stil. Hun kan også sagtens. Den lille Chanel-taske, hun render rundt med på første billede, er dyr. Møgdyr. De fleste af os har ikke råd til Chanel, og hvis vi endelig sparrede sammen, ville vi formegentlig købe en klassisk sort 2.55 eller noget i den retning. Det må være så nemt at have god stil og se godt ud, når man har penge (og/eller er berømt)!
Men jeg leder efter sandal/ballerinaer i samme stil, som dem Kiki har på på første billede. De er cool, enkle, praktiske og viser ikke tæer!

// I like the style of Kirsten Dunst. I like her hair cut. I wanted a long sharp page myself but I guess I didn't explain it well to my hair dresser. 
I also love her shoes on the first picture. I wander where they are from?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar