mandag den 17. maj 2010

krøller eller ej

Egentlig ville jeg ikke have lavet et dagens i dag. Jeg er klædt i de rester, som er tilbage inden tøjvask. Intet fancy. Til gengæld syntes jeg, at det var sødt, hvordan mit naturlige krøl er på vej tilbage efter et par år med affarvning og deraf ødelagt hår. Det er lidt 80'er-agtigt, men også lidt sødt? Jeg er i hvert fald glad for, at mit hår bliver gradvist sundere igen, om end min klipning fra forrige uge har vist sig svær at lege med:)

// I'm casually dressed today. Nothing fancy. However, I'm posting an image of myself today because of my natural curls. They are back after a period of dyed damaged hair. It's sort of cute.

2 kommentarer:

  1. Super pæne jeans - hvor er de fra?

    SvarSlet
  2. tak for det, de er fra weekday mtwtfss og modellen hedder thursday worn.

    SvarSlet