tirsdag den 4. maj 2010

Ruby Blue

Modella Ruby Aldridge ser dælmedulen godt ud her. Jeg er nede med hendes blå batiktørklæde. Jeg kan virkelig mærke, at batik skinner i øjeblikket - jeg drages mod det på billeder og i butikkerne. Må. Prøve. Må have. Nu. Det er sindssygt irriterende, for jeg ved, at når noget skinner for meget, så falmer det også i endnu højere grad, når det mister sin nyhedsværdi. Modens forbandelse.

Anyhoodles, læg mærke til Rubys ombre-hår, som jeg skrev om forleden. Jaja, trendy girl.


The model Ruby Aldridge looks chic in this picture. She's working the ombre hair trend. I love her scarf. I'm terribly drawn to batik at the moment. It's like batik is shining and I have to try it on. I have to have it. I'm sure batik will soon fade on me and I will move on to the next hip thing, Sigh - the curse of fashion! 

kilde: altamira

1 kommentar:

  1. ja, der er håret igen ;) -og JA til batik! så hippie - så cool.

    SvarSlet