tirsdag den 4. maj 2010

Udtryk


I går sad jeg i venners lag, hvor diskussionen blandt gik på tatoveringer. Jeg er nede med tatoveringer i øjeblikket, men kunne ikke forestille mig selv at få én, fordi jeg ikke stoler på min egen smag om lad os sige tre-fire år.
Til gengæld synes jeg, at der vises mange fine tatoveringer på diverse modeblogs. Jeg kan godt lide tendensen med skråskrift. Den danske model Freja Beha på billede 3 og 4 har rigtig mange, men det ser ultra cool ud. Øverst er det model og modeblogger Christel fra mielmonmiel, der her vise en af sine, som let kan gemmes væk.

I like tattoos at the moment however I wouldn't dare get one myself. I'm too sure I won't care for it in three or four years from now. I like the trend, though, with words or sentences in cursive writing. It looks really cool.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar