mandag den 19. juli 2010

Hvem er denne SteenP?

SteenP, eller Bjarke som fornavnet lyder, er Asha Ternes kæreste. Men jeg er også mange andre, dog ikke helt så vigtige, ting. Jeg er helt kort fortalt en 26 årig statskundskabs-studerende bosiddende i Århus. Men titler og uddannelser er ret beset ikke de mest spændende endsige mest fortællende features ved folk.
Så lad mig prøve noget andet, nemlig nogle af mine interesser og nærmere hvad jeg kommer til at skrive lidt om på denne blog. Musik og særligt elektronisk musik har jeg beskæftiget mig med på flere måder, tildels har jeg arrangeret piratfester med techno som omdrejningspunkt, men har også været på flere ture/ferier hvor oplevelser med elektronisk musik har været omdrejningspunktet.
Tidligere har jeg læst et par års kunsthistorie, og kunst interesserer mig stadig meget, hvormed jeg regner at der vil komme indlæg vedrørende kunst. Tøj, oohlala, jeg må indrømme at modetrippet hænger mig ud af halsen, alligevel er mine guiltypleasures bl.a. at sidde til langt ud
på natten for at google de ultimative AirMaxsneakers - desuden kan jeg også godt lide at bitche over diverse gadespotterblogs (hvis eksplosive udvikling fordrer at der vil være 5 gange så mange danske modeblogs som danskere i 2014), så alligevel er der en vis interesse. Derudover har jeg, som så mange unge mennesker, en bred interesse indenfor diverse kulturelle gebeter, så en bog eller filmanbefaling kunne også finde vej til bloggen.
Ohh well jeg kunne fortsætte, men mon ikke diverse indlæg vil spore læseren ind på hvad jeg er for en størrelse?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar