tirsdag den 20. juli 2010

rullekraven

Jaja. Jeg ved godt, at det er sommer. Jeg har såmænd ligget på stranden hele dagen og badet flere gange i det normalt så kolde hav. I dag var det som et gigantisk badekar. Yum yum.

Alligevel kan man vel godt begynde at interessere sig for næste sæsons klude. Hvis jeg kender Danmark ret, så får de langærmede snart deres uundgåelige comeback efter al for kort en ferie.

Og måske i år i selskab med rullekraven?
Den er i hvert fald at se mange steder på catwalken og i modebladene. Særligt Chloé viste masser af camelfarvede rullekraver i deres a/w 2010-kollektion (bl.a. billede 2 og 3).
Det er lang tid siden, at jeg har interesseret mig for rullekraver (7.klasse, hvor det var topsmart), men med højtaljede bukser og nederdele samt et smalt bælte? Ja, så tror jeg, at jeg forstår budskabet....

Wello, tilbage til sommeren...

kilde: style.com og fashiongonerogue

Ingen kommentarer:

Send en kommentar