lørdag den 31. juli 2010

say yea!




YEASAYER "O.N.E." from Paranoid US on Vimeo.


Jeg er kommet hjem fra Sverige i dag. Det har været en uge uden internet og fjernsyn, og selvom dage med natur og bøger er dejlige, så gik der ikke mange sekunder før computeren blev tændt, efter jeg var trådt ind ad døren.
Billederne ovenover er fra før Sverige og Fanø, hvor jeg var i Århus. Her hørte jeg Yeasayer på Voxhall. Det var en rigtig fin koncert. Yeasayer har lavet to stærke plader, hvor singlen O.N.E. fra Odd Blood er en ægte banger.

Efterfølgende var der jazz jam på Atlas som del af jazz festivalen. Atlas er Århus' nye musikscene med fokus på jazz, folk og world. Det hører sammen med Voxhall og ligger stortset lige ved siden af. Det var et superlækkert sted, så det glæder jeg mig til at stifte nærmere bekendtskab med, når det for alvor åbner i slutningen af August.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar