lørdag den 28. august 2010

Er det tøjet eller Selezneva, der gør det?


Jeg hedder ganske vist Anna, men ikke Selezneva til efternavn. Eftersigende har jeg heller ikke en russisk teen modelkrop. Derfor ved jeg ikke, om dette stramme, sorte, enkle sæt tøj vil gøre mig lige så cool som Anna Modella her eller om det bare vil gøre mig til plain jane noir...
Regardless, jeg har haft dette sæt i tankerne lige siden det blev vist på catwalken hos Stella McCartney for et halvt år siden. Jeg synes, at det er lige i øjet.
Bevares, det er ikke edgy, progressiv mode. Lady Gaga ville slit her rist, hvis hun skulle trække i noget så kedeligt. Min mor ville spørge, om nogen er død? Min storebror ville korse sig over, at den klassiske sweatshirt er på vej tilbage i damemoden ( han blev student i 1993 eller 1994(?), hvor tøjet langt fra var tætsiddende - jeg husker han misundeligt kommenterede klassebillederne fra min gymnasietid, hvor alle gik i stramme t-shirt og lavtaljede tight jeans) og Bjarke... Ja, hvad ville Bjarke sige? Det kan jo være vi finder ud af det?

// Stella McCartney aw2010 source: style.com 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar