lørdag den 28. august 2010

Farver i efteråret



Disse billeder af fra forskellige resort og prefall-kollektioner. De viser meget godt, hvad jeg holder af lige for tiden.
Første billede er fra Stella McCartneys prefall 2010 kollektion. Jeg er rigtig glad for bourdeaux og mørkegrøn - det minder mig faktisk om min tid som hestepige, hvor ridebukser, veste og hjelme altid skulle være én af de to farver. Det var ridemoden dengang!
Andet billede Celines resort kollektion 2010 - den første som Phoebe Philo lavede for Celine. Hun har lavet nogle fantastiske kollektioner sidenhen, og jeg har tænkt mig at lave et indlæg om hendes prefall 2010-kollektion senere, for den er right up my alley. Bukserne i ultramarine blå og blazer i støvet rosa er en - kan man sige - modig farvekombination, men det er dælme en cool kombination!
Tredje billede er igen Celine - det er fra deres resort 2011-kollektion. Jeg er vil med farverne. Det er perfekt.
Sidste billede er fra Chloés prefall 2010. Det er cool, androgynt, kostskole og afslappet på en og samme tid. Jeg vil gerne have et par loafers, jeg er vildt med, at bukserne stumper en smule og stoffet minder mig lidt om mit nye tørsklæde. Jeg kan godt lide mønstret. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar