søndag den 8. august 2010

Horse

Her er Lou Doillon i Givenchy haute couture og med en hest ved sin side. Åh jeg elsker heste.
Jeg har faktisk overvejet, om jeg ikke skal ride mig en tur ved Vesterhavet i den kommende uge... Jeg gjorde det hele sommeren, da jeg var lille. Faktisk red jeg også tit uden saddel ude i vandet, det var skønt. Jeg har godt nok ikke reddet i meget lang tid.
Hvis det bliver til noget, så tror jeg måske, at jeg dropper haute couturen. Trods alt.

Jeg tager til Fanø i en uge fra i morgen. Jeg glæder mig. Jeg er blevet stor fan af sommerhuslivet, så nu tager vi to på stribe. I næste uge tager jeg nemlig i sommerhus i Tisvildeleje, så jeg ved ikke, hvor meget bloggeri, det bliver til.
Om ikke andet hej så længe:)

/ I'm going on holidays by the coast. Thinking of going horseback riding on the beach like I used to when I was a child. Well, I probably won't be updating the blog the next week or two.

1 kommentar:

  1. Fantastisk billede du har fundet dig der :)
    Så flot :)

    Michelle - http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet