fredag den 27. maj 2011

What did I look like in Berlin?

Jeg tænkte kun en gang i mellem over, at jeg gerne ville have et billede af mit tøj til bloggen, så det blev ikke til så mange billeder...





1) Vi henter dönere på en syrisk restaurant lige under, hvor vi bor. Det er vores aftensmad.
2) Klokken er omkring seks om morgenen. Vi er lige kommet ud fra klubben Horst, og jeg har racoon eyes.
3) Tømmermænd om søndagen. Jeg får en cola på en café på Kastanienallee. Vi kom aldrig i Mauerpark, som ellers er et stort loppemarked hver søndag i Prenzlauerberg. Heldigvis har jeg været der før. Og det kan anbefales!
4) Zoologisk Have. Se tidligere indlæg!
5) En park i Friedrichshein. Det er onsdag. Vi har lige været i Humana - den 4 etager store genbrugsforretning ved Frankfurter Tor. Kan anbefales, men kræver tid. Der er meget lort, men det er ikke så dyrt som andre genbrugsbutikker i Berlin.
6) Tirsdag. Jeg er på vej mod Kreutzberg for at mødes med de andre og spise. Senere tager vi til koncert med Prince Rama og Eric Copeland (Black Dice) på et sejt lille sted, der hedder Marie Antoinette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar