lørdag den 25. juni 2011

Bloganbefaling: Late Afternoon


Det er altid dejligt at finde en blogger, der klæder sig inspirerende. Bloggeren Liz er sådan set hverken mere eller mindre revolutionerende i sin stil i forhold til andre bloggere, men jeg nyder, at hun kombinerer farver og mønstre og mestrer det til fulde. Jeg drages af farvekombinationer - om det så er douce eller pang, så jeg får noget ud af hendes stil. Billederne er flotte, da hun er så heldig at have sunny California som kulisse. Jeg er vild med hendes Rachel Comey-sko på nederste billede, og kombinationen af blomstret sort kjole, lyseblå blomstret cardigan og græsgrøn blazer på andet billede er lige i øjet.
Bloggen består mestendel af billeder af Liz' egne outfits. Jeg har ikke fulgt bloggen længe nok til at kunne sige noget om mit indtryk af Liz eller hendes formidlingsevner. Jeg har mest bare kigget på billeder. Bloggen hedder Late Afternoon og kan findes her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar