lørdag den 16. juli 2011

En lille uges outfits i Krakow





Jeg har været i Krakow i den sidste uge, og jeg kan nok ikke lade være med at vise en masse billeder derfra på bloggen i de kommende dage. Jeg vil også lave en lille miniguide, for det var en skøn by på mange punkter. Vi havde fem overnatninger i byen, og det kunne byen snildt klare. Der er masser at opleve og mange barer at frekventere. Vi havde desuden ekstremt varmt vejr hele ugen!
1) Første aften på Krakows store og kendte markedsplads Rynek Glówny. Jeg er i kjole og bælte fra Asos
2) På vej ned i jødekvarteret. Jeg har lige købt en solhat i en genbrugsbiks. Jeg er i bluse og shorts fra weekday.
3) Bjarke og jeg er på guidet tur i Auswitch, som ligger en god times kørsel fra Krakow. 
4) På vej ud. Som I kan se på farverne boede vi på et funky hotelværelse med masser af farver. Wicked. Jeg er i kjole fra Zara TRF, second hand skjorte og Cos bælte. 
5) På osetur i en af sidegaderne i Kazimierz - en af områderne i byen. Jeg er i Weekday t-shirt og nederdel og New Look sko. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar