torsdag den 28. juli 2011

Gillian Zinser as Ivy




Jeg har indtil for kort tid siden ikke interesseret mig for 90210 - den "nye" version af Beverly Hills 90210, men nu hvor alle mine sædvanlige tv-serier holder sommerferie, gav jeg 90210 en ny chance. Den første halvdel af første sæson er virkelig, virkelig dårlig, men så går det faktisk bedre derfra. Jeg kan godt lide mange af karaktererne, og jeg synes, at det er fin underholdning. Jeg er en kæmpe sucker for teen-drama, skal det siges. Det er jo ikke kunst, det her, og skal jeg anbefale nogle mere kvalitetsbevidste tv-serier, så er det The Wire, Breaking Bad og Six Feet Under, man skal kaste sig over.

Anyhoodles, min yndlingskarakter Ivy kommer først halvejs inde i anden sæson. Hun er surfer girl, tom boy og siger dude og rad hele tiden. Gillian Zinser, som spiller hende, er rigtig sej. Hendes stemme er lækker, og hun er god til at spille en pige, der forsøger at være chilled, cool og ovenpå hele tiden, men som under overfladen er usikker og har en masse problemer. Hendes problemer er dog indtil videre mere relaterbare end mange af de andres issues (stofmisbrug, gamblin', graviditet, falske anklager om sexchikane, HIV, alkoholiske forældre, manipulerende søskende... you know the drill). Wello, Ivy er sej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar