torsdag den 28. juli 2011

Mig mig mig mig

Jeg har irriterende mange tømmermænd i dag, da vi var til surprise party i går, og der gik rødvindsdranker i mig velvidende, at rødvin giver dobbelt så voldsomme tømmermænd end sådan cirka alt andet.
Jeg følte mig ret fin i går, lidt kedelig, men fin, og så var jeg ret glad for min makeup. Jeg fandt ud af, at hvis jeg blander mit løse mineralpudder med min dagcreme i håndfladen, så bliver det ret godt og meget naturligt. Jeg vil så gerne bruge mineralpudder, fordi det er godt for uren hud, men jeg føler mig altid så pudret. Jeg bruger også noget finishing pudder fra Make Up Forever, der er virkelig godt. Jeg har en rigtig god concealer fra Estée Lauder, og lige pludselig kan jeg være min hud bekendt. Hvis bare jeg gad gå med makeup til hverdag...

1 kommentar: