lørdag den 16. juli 2011

Mulholland Drive, Krakow

Mine nye yndlingsbutik ligger i Krakow! Vintagebutikken Mulholland Drive har et fantastisk udvalg, og jeg kunne have haft en hel kuffert med hjem derfra pakket med tøj og accessories. Jeg købte kun den gule sag, som jeg har på nederst, hvor jeg har parret den med en Vila nederdel. Bjarke var helt vild med den, så det blev den frem for en cardigan, skjorte og hat, som jeg også havde med i mine overvejelser.

Priserne var udmærket. Det er udvalgt genbrug, så vi er i den dyrere ende af skalaen, men en del billigere end lignende forretninger i København og Aarhus. Der var både mærker, som vi kender fx Céline, men også mærker, som jeg ikke kender. Min gule bluse er fx fra den ukrainske/britiske kunstner VitaliV, som inspireres af mikrochips fra computere i sit design. Det er da meget sjovt! Desuden er der både herre- og dametøj.

Adresse: ul. Sienna 1 i den gamle bydel.
website: http://www.mulhollanddrivestore.com/  (modellen på forsiden var min ekspedient!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar