mandag den 25. juli 2011

Store knapper


Min trendrapport bliver ved og ved og ved!
Jeg har endnu et par indlæg, men vi nærmer os trods alt en slutning. Jeg forventer, at jeg i løbet af efteråret vil lave et par indlæg mere, men ellers kan man jo altid trykke på kategorien aw11 for at se alle "tendenserne".

I dette indlæg handler det om store knapper. De kan sidde på frakker, kjoler eller trøjer. Jeg kender en fyr, som hader knapper som nogen hader edderkopper. Jeg tror ikke, at han vil være glad for denne tendens. Hvad med jer?

It seems like my trend report never ends.
Well, I have a few posts left, but we are nearing an end after all. I expect that I will be making a few more posts during the fall, however, you can always look through posts in the category aw11 to see all "trends".
In this post, it's about big buttons on dresses, coats or shirts. Do you like it?
Louis Vuitton / Lanvin / Mulberry / Versace
Balanciaga / Sonia Rykiel / Versace / Prada

Ingen kommentarer:

Send en kommentar