mandag den 25. juli 2011

teal me up



Den mørke blågrønne farve gjorde stort indtryk på mig under modeugerne. Jeg tror, at det er teal eller midnight green, som man vil kalde farven. Den er flotte i alle materialer både til fest og til hverdag. Den lysere tyrkis var også fremme, men det er altså den mørke teal, som jeg spår får størst opmærksomhed.

This dark blue-green color made ​​a big impression on me during fashion weeks. I think it is called teal or midnight green. It is so beautiful. 
The brighter turquoise was also at many shows, but iI predict the dark teal will get more attention.


Oscar De La Renta / Marc Jacobs / Jil Sander / Haider Ackermann
Gucci / Dolce & Gabbana / Proenza Schouler / Pucci
Marc Jacobs / Jil Sander / Gucci / Haider Ackermann

2 kommentarer:

  1. Wauv - det er klart en af mine yndlingsfarver, den er så flot!

    Tak for nogle fede trend-rapporter iøvrigt!

    Mvh
    Mette

    SvarSlet
  2. jeg synes også at den er helt vild flot. Og tusind tak:)

    SvarSlet