fredag den 22. juli 2011

you gotta put on some clothes every effing day....

Kender I det, at det næsten af spild af god stil (og rent tøj), hvis man klæder sig sejt på, men overhovedet ikke skal noget hele dagen? Her er i sommerperioden er der flere af den slags dage, hvor jeg faktisk bare griber fat i det tøj, som er nærmest og behageligt uden at tænke alt for meget. Jeg kan nu godt lide dette outfit, selvom få formegentlig ville gætte, at jeg gik vældig meget op i mode og stil, hvis de så mig på gaden??
Monki skjorten bruger jeg rigtig tit, så godt et køb. Den grønne Ralph Lauren-trøje er købt til 40 kroner i genbrug og jeg kalden den min vitamin c-bluse. Bukserne er fra Dr. Denim og skoene er genbrug.

Sometimes I think it's almost a waste of great style (and clean clothes), if I put too much effort into my look and I'm not doing anything that day. In the summer period there are many days like that. I just grab the most comfortable clothes without thinking too much. However, I kinda like this outfit, although I don't think many people would guess the level of my interest in fashion and style if they saw me on the street wearing this?
I use the Monki shirt very often. It has been such a good purchase. I bought the green Ralph Lauren jumper for just 40 kroner in a second hand shop and I call it my vitamin c-shirt. The pants are from Dr. Denim and the shoes are second hand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar