mandag den 19. december 2011

Olsentvillingerne


Hvis man er syg (som jeg er lige nu, men ikke kan sove mere), så kan man altid hygge sig med at finde billeder af Ashley og Mary-Kate Olsen (det kræver ingen hjernekapacitet, og man kan gøre det med en dyne omkring sig), der på den ene side fungerer som eminent inspirationskilde, men på den anden siden  nogen gange bare er sjove at se på. Tit og ofte forsvinder de to små, spinkle piger i al for mange lag tøj og med deres 17 indkøbsposer fra New Yorks dyreste forretninger, kommer de til at ligne vagabonder eller posedamer. Det er dejligt ironisk, når nu de netop er milliardærer...

Jeg kan nu godt lide dem. De er kønne begge to og virker dejlig nuts omkring mode uden at undskylde for det. De indrømmer også åbent, at de tit falder for de dyreste items. Det er ikke sympatisk i sig selv, men det ville jeg helt sikkert også gøre, hvis jeg havde deres bankbog.

Well, ovenover er nogle af de looks, som jeg godt kan lide. Selvom jeg ikke altid kan se forskel på tvillingerne (der jo faktisk ikke er identiske), så tror jeg nok, at min favorit er Ashley.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar