onsdag den 4. januar 2012

24.12.11


Jeg er ikke så fotogen, som jeg kunne ønske, men der er grænser for hvor mange billeder ens mor gider at tage af en, selvom ens ansigt ser funny ud i hvert forsøg. Min mor har det i øvrigt med at synes, at jeg ser godt ud på selv de mest kiksede billeder. Det har vi lange diskussioner om, for min mor hænger billeder op af familien i stuen. Jeg brokker mig, for jeg gider ikke hænge på væggen og se tyk og underlig ud... Well well. Dette er fra juleaften. Jeg plejer at have kjole på juleaften, men jeg er småsyg, skal køre hjem om natten og går derfor efter en blanding af pænt (skjorten fra Inwar) og praktisk (resten). Vi holder jul hos min bror og hans familie. Han er i træningstøj og sandaler, så det er ganske afslappet. Modsat julesiderne i danske Elle. Har I læst det? Der er jul lig med Krug champagne og østers??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar