onsdag den 4. januar 2012

Nytårsfest 2011/2012

Jeg var syg op til nytårsaften, så mit tøj blev valgt i sidste minut. Jeg valgte min mors gamle kjole fra 60'erne, som glitrer og glimrer fint. Jeg havde den også på tre år forinden, hvor jeg mødte Bjarke. 

Dronningens nytårstale bliver set på en iPad. Hvad ellers?

Vi har ikke rigtig noget nytårshatte, så vi må være kreative! Kun Dre har det rette udstyr!

Beef Wellington, bagte rodfrugter og fancy salat samt rødvinssauce. Vi blev forkælet med awesome mad. Sådan er det med Chef Jeff var i køkkenet! 

Det er den samme mand!!!

Bjarke fik en gave af gæsterne. En hjemmestrikket hue. Den klæder ham, og vi har nu omdøbt ham backpacker bjarne!

Happy new year og god cigar!

Ih, hvor er det pænt, ikke. Nytår på Tordenskioldsgade.

Bad ass girl!

Bjarke er cool. Også selvom kameraet ryster.

Der er ingen kransekage, men der er creme brulée og vi får lov at være rimelig sci fi!

Musikquiz og boy talk.

Aftenens absolutte højdepunkt. Pølsehorn!!!

Der bliver hørt hep hop og kastet lidt håndtegn.

 Jeg danser i sofaen.

 Bjarke har swag.

 Vi dansede også. Det var en hyggelig og festlig aften med gode mennesker og vi gik sent i seng. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar