onsdag den 4. januar 2012

I'm back!


Yo. Undskyld den lange pause. Jeg har været syg hele julen og nu, hvor jeg endelig er rask, har vi ikke noget internet i lejligheden. Det kommer igen på fredag, så lige nu sidder jeg på universitetet og suger webs til mig. Jeg har ikke webbet den i over en uge, så jeg er bundløs sulten og kan mærke, at de første par dage i 2012 har været uendeligt lange (læs: kedelige). Hvad lavede folk før nettet?
Ja, jeg har fået hørt ubehagelig meget P1 og er uhyggelig opdateret på nytårstaler og primærvalg. Jeg har læst avis og kan holde foredrag om Dickens, hvis det var noget? Jeg har set et par film og læst en smule i et par bøger, men jeg har hele tiden haft følelsen af at mangle noget. Jeg har følt mig evigt rastløs og sovet meget mere, end jeg plejer.
Nu får jeg nok lavet et par indlæg i dag, men ellers er bloggen nok for alvor først up and runnin' igen fredag.

Mit halstørklæde og hue på billedet er min julegave fra mine forældre. Det er 100 % kashmere, og jeg har haft det om mig lige siden. Det er det blødeste, jeg ejer, og jeg er megaglad for det. Det er fra COS.
Bukserne er fra Topshop, som laver bukser i længden 30. Det er fedt for os korte mennesker. Desværre laver de kun lige numre i livet, og da jeg bruger 27 i bukser, så er man tvunget i de lidt for stramme 26'ere eller de lidt for løse 28'ere. Bukserne her sidder dog, som de skal. De er i en brun bordeaux, som er svært at se på billedet, men de er seje. Både tshirt og cardigan (en flot navy/lilla farve) er også fra Topshop, og skoene er fra Zara.

2 kommentarer:

  1. den hue er nice! jeg fik den også i julegave :) - men jeg synes måske den er lidt meget stor? det ville måske hjælpe hvis ikke man havde så kort hår som mig...?

    SvarSlet
  2. Hej Karen:) Den er lidt stor, ja, men det synes jeg er dejligt, for så kan den trækkes god ned om ørerne, når det er koldt. Men jeg ser helt sikkert pænere ud med huen, når jeg har løst hår, som stikker lidt ud. Så jeg kan godt følge dig i det med det korte hår:)

    SvarSlet