mandag den 16. januar 2012

Golden Globes-kjoler


Tryk på billederne. Så bliver de større!
Jeg plejer at vise billeder fra den røde løber omkring fire gange i året. Fra Oscar uddelingen, The Met Gala, Emmy-uddelingen og Golden Globes. I går aftens (nat, dansk tid) blev de gyldne globuser uddelt til de bedste film og tv-serier fra 2011. Der var masser af stjerne - flere end til oscaruddelingen - men selvom Golden Globes plejer at være mindre konservativt modemæssigt end Oscar-uddelingen, så havde jeg ingen wow-oplevelser i år.

Ovenover har vi mine fire yndlingskjoler. Tror jeg.
Julianne Moore er bare altid lækker og hun har måske lidt sikkert valgt en sort Chanel-kjole, men hendes røde hår og flotte grønne ørenringe gør hende tidløst smuk.
Tilda Swinton er Tilda Swinton. Fantastisk på alle måde og helt unik. Hun er muse for Haider Ackermann og bærer den jakkesætskjole helt perfekt. Den isnende blå går perfekt til hendes blege hud og sølvhvide hår.
Natalie Portsmans kjole er fra Lanvin. Kjolen er pink som i Diamonds are a girl's best friend og er kun fantastisk, fordi den sidder på hende. Hendes krop er perfekt til kjolen (hun har fantastiske skuldre, pæne arme og flotte kraveben), og hendes hår og makeup er lige i øjet.
Zooey Deschanel har delt vandende på grund af hendes hår, der er pustet tykkere og større end normalt. Lidt ærgerligt, for hun har så flot hår normalt. Kjolen fra Prada er jeg dog helt vild med. Den har også delt vandene.


Salma Hayek er i Gucci. Jeg synes, at kjolen er flot, og Salma er lækker, men jeg tror, at kjolen ville have klædt en kvinde med mindre bryster mere? Det er måske bare mig.
Angelina Jolie er i Armani. Kjolen sidder perfekt på Angelinas imponerende krop, og hendes læbestift matcher lækkert kjolens røde krave. Men Angelina ser ond ud. Hun minder mig om den onde heks i Snehvide.
Freida Pinto er smuk i Prada. Jeg er vild med kjolen, men jeg gad godt, at bæltet sad et par centimeter længere nede. "Taljen" irriterer mig. Derudover ligner Freida en barbiedukke. Hendes stive arme og tandpastasmil er måske grunden.
Dianna Agron er i Giles. Kjolen ligner nærmest papirklip. Jeg er lidt in between fantastisk og gimmick-y. Kan ikke bestemme mig. Dianna har heldigvis fokuseret på læberne. Hun er smuk, men ikke med smokey eyes.


Emma Stone er i Lanvin. Jeg vil gerne elske kjolen, for jeg plejer at elske Emma Stone på den røde løber, men jeg forstår slet ikke stylingen. Jeg hader bæltet. Der er lidt grecian goddess møder Harley Davidson-rocker. Interessant, men ikke smukt. Skoene virker helt forkerte (det man kan se) og hendes makeup er overgjort.
Heidi Klum i Calvin Klein. Klum fandt det 1 mio dollar dyre smykke før kjolen. Desværre er smykket ikke lige mig. Kjolen er til gengæld rigtig flot og farverne er flotte (tyrkis og sart pink)
Rooney Mara er i Nina Ricci. På hele sin PR tour for The Girls with the Dragon Tattoo har hun haft sort på. Måske bor Lisbeth Salander stadig inde i hende? Jeg havde dog håbet på en mere velsiddende kjole, men det er godt billede af hende her.
Charlize Theron er i Dior. Den er flot, men slæbet er for langt. Hun burde have valgt en farvet læbestift. Hun er pæn, men også lidt blah...


Shailene Woodley er i Marchesa. Jeg kender hende ikke. Hun er/var med i en teen tv-serie, som ikke engang jeg gider at se. Pludselig kom hun med i en kritikerrost film med George Clooney og er allesteder. Kjolen sidder fantastisk på hende. Hvis bare den havde været i en flot farve, så havde den sikkert været wow.
Jessica Chastain er i Givenchy. Kjolen er flot, men virker lidt for stram omkring taljen. Hendes hår er håbløst (opsat hår, tak).. især til kjolens udskæring (eller mangel på samme), men jeg tror, at kjolen er lækker at røre ved.
Mila Kunis er i en sort Dior. I teorien kan jeg godt lide kjolen, men den sidder ikke helt godt. Den hænger måske lidt for langt nede. At hun ser mut ud på alle billeder, gør det ikke nemmere. Skuffende, eftersom jeg ELSKER hendes kjole fra sidste år!
Jessica Alba er i Gucci. Kjolen er pæn, men blah... Eller også er Jessica Alba er blah. Lidt mere farve havde gjort underværker. Who cares.. Hvorfor var hun der overhovedet? Bum bum...

Jeg kunne have mange flere med, men nu gider jeg ikke længere... Vi håber på bedre Oscar-kjoler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar