søndag den 8. januar 2012

Moodboard #6


Vi har stadig ikke noget internet hjemme i lejligheden. Lige nu håber vi på, at det endelig kommer til at virke igen på tirsdag. Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, for geez, jeg er afhængig af nettet til alt muligt. Jeg får spillet åndssvagt meget mahjong og syvkabale!!

For et par dage siden fik jeg tiden til at gå med et nyt moodboard. Jeg er mest til det casual, comfy look. Det må gerne være lidt finere til fest, men stadig ikke for sødt og pænt. For mig virker moodboards som en god inspiration - måske i særdeleshed mens jeg kigger mine mange modeblade igennem og beslutter mig for hvilke billeder, jeg kan lide.
Men jeg synes også, at jeg bliver mindet om gode ideer. Fx er Jil Sanders makeup for efterårskollektionen rigtig pæn og let at efterligne. 
Carmen Kass er stadig fin for Narciso Rodrigez parfumereklame, selvom den har nogle år på bagen, men hendes hår i kampagnen minder mig om håret hos Erdems ss11-kollektion og Valentinos ss12-kollektion, og det synes jeg er rigtig flot. Det vil jeg lære at sætte!
Apropos hår, så er er jeg vild med Freja Behas hår, som også Sojourner Sorrell flashede i septembers Vogue UK-udgave. Begges hår skylder Mick Jagger en del. Det er cool cool cool.
Kjolerne hos Bottega Venetas aw2009 er helt enormt lækre. Luksuriøse, sexede, cool og ubesværede.
osv osv.

Lige nu sidder jeg på universitetet. Ikke for at være flittig, men for at få webfun. Nu må vi se, om jeg får lavet et blogindlæg i morgen. Ellers er jeg forhåbentlig tilbage på fuld styrke tirsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar