mandag den 2. juli 2012

Slappe-af-kluns på Fanø


Det er rart at besøge forældrene på Fanø. Mine forældre bor i det yndigste Fanøhus og det er altid en fornøjelse at komme hjem til (selvom loftet er så lavt, at min far altid støder hovedet ind i noget). 
Mine forældre er først flyttet til Fanø, efter jeg er flyttet hjemmefra. Jeg har meget familie på Fanø, og vi har altid haft sommerhus på øen, men jeg har altså aldrig boet der fast. Jeg føler mig dog 100 % hjemme, når jeg er der. 
Nu er jeg hjemme igen.

Trøjen er et udsalgsfund på Fanø til halvtreds kroner. Den er fra Vero Moda. Jeg elsker jo stribe, men nyder også det bløde stof og den pæne udskæring. Jeg fandt den også i en kortere kortærmet version (denne har næsten kjolelængde og trekvart-ærmer), som min mor også købte til sig selv. Så min mor og jeg har for første gang nogen sinde venindebluser. Sindssygt kikset, non? Vi ser nu søde ud begge to!
Bukser og cardigan er fra Topshop pg skoene er fra Zara. 

1 kommentar: