torsdag den 27. september 2012

How I would wanna look today


Jeg kan ikke finde mit kamerakabel til at overføre billeder til computeren, så ingen outfit-billeder på bloggen af mig, før jeg finder kablet i en af flyttekasserne... Og oprydningen går l-a-n-g-s-o-m! 

Mit tøj i dag er intet som på billedet ovenover. Jeg har leggins-bukser på, sweaterkjole samt gummisko. Men hvis jeg havde haft jakken og bukserne her fra Dries Van Noten liggende i mit skab, så lover jeg, at jeg ville have taget det på og stylet det nogenlunde som billedet. Så pænt.
Jeg elsker Dries Van Noten. Hans snit er lige mig. Det er aldrig for stift, altid afslappet. Det er enkelt, men med masser af interessante prints og smukke farver. Det fungerer til alle aldre. Det er cool, men også pænt og elegant.
Sommerkollektionen ss13 er netop blevet vist i Paris, og jeg er ligeså vild med hans tøj, som jeg plejer:)

2 kommentarer:

  1. Lækkert outfit. Giv mig blot skoene, så er jeg glad.

    /Chau
    www.thetiger.dk

    SvarSlet