søndag den 30. september 2012

Models reading backstage


Det er altid sjovt at se, hvad folk læser. Backstage skal modellerne have tiden til at gå, mens håret og makeup bliver ordnet. Nogle hører musik eller lade sig underholde med deres smart phone. Nogen læser. Lad os se på læserne!
Øverst er det Ava Smith, der læser Cat's Cradle af Kurt Vonnegut. Jeg læste den for ti år siden og var helt vild med den. Jeg købte den faktisk for en måned siden med det formål at læse den igen. Er lidt spændt på, hvad jeg tænker om den her ti år efter.


Cody Young læser Bram Stokers Dracula, som jeg sjovt nok også læste for ti år siden. Den var rigtig god, synes jeg, selvom jeg på det tidspunkt overhovedet ikke var til vampyrer;)


Kendra Speras læser her en af mine yndlingsbøger. The Great Gatsby er fantastisk. 


Ruby Aldrigde læser Stephen King med The Shining. Jeg har hverken læst bogen eller set filmen, men Bjarke snakker om filmen hele tiden (på dansk Ondskabens Hotel), så jeg må jo hellere få den set. Jeg er ikke bare ikke så meget til uhyggelige film...


Frida Gustavsson læser Crome Yellow af Aldous Huxley. Den har jeg heller ikke læst, men jeg har læst fagre ny verden af Huxley, og den er rigtig god. Især hvis man bagefter læser 1984 af George Orwell. 


Abbey Lee læser om hjernen, mens Frida Gustavsson læser Oscar Wild. Jeg kunne faktisk godt tænke mig at læse The Picture of Dorian Grey.


Jeg ved ikke, hvem modellen er, men hun må være brasilianer, for Stieg Larssons Pigen som legede med ilden hedder nemlig A menina que brincava con fogo på brasiliansk (titlen er anderledes på portugisisk). Jeg har ikke læst bogen, men set filmen - både den svensk/danske version og den amerikanske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar