onsdag den 17. oktober 2012

All that jazz


Det begynder dælme at være svært at lege modeblogger med nul penge... Jeg har sindssygt meget lyst til at få noget nyt. Især sko og støvler... Men også en ny kjole, en sweater, et par fucking strømper... bare et eller andet nyt, der kunne få min garderobe til at skinne lidt. Jeg ved ikke, hvad det er... For to uger siden, syntes jeg, at jeg havde masser af nice tøj, men nu har jeg tøjkrise de fleste dage... Suk. 

Anyways, selvom disse støvler måske ikke er de dyreste i hele verden (445 kr fra ASOS), så har jeg stadig ikke råd til dem. Ville jeg købe dem, hvis jeg kunne? Måske. De er ultra fucking seje... Men... Gad vide hvor lang tid glimmeret holder? Jeg gætter på ikke langt. Ville det være spild af penge? Måske... Men åh, hælhøjden virker perfekt. Og så er de lidt rock'n'roll. I like that.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar