torsdag den 25. oktober 2012

Divided Grey


Den 1. november lancerer H&M ikke bare Maison Martin Margiela-kollektionen (cray cray, avantardistisk, minimalistisk, sejt, alt for dyrt!!) som I sikkert har læst en masse om på andre blogs, men også en særlig Divided Grey-kollektion.

Divided er blandt H&Ms faste undermærker. Mærket har en ung profil med fokus på billigt, sporty, urban wear. Det var i Divided-afdelingen, jeg lærte at elske H&M, og selvom jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har købt Divided-tøj, så har jeg stadig en del gamle ting fra mærket, jeg går i.



Divided Grey er faktisk en tilbagevendende herre-kollektion, som nu for første gang også kommer til piger. 
Jeg kan godt lide, at de fokuserer på grå frem for sort. Grå tone-i-tone outfits er rigtig fede og mindre kedelige end sort-i-sort. Derfor skal jeg nok også kigge lidt i H&M den 1. november. Jeg forventer, at tøjet er forholdsvis billigt. Selvom november bliver lige så fattig som oktober, må jeg måske godt købe en lille ting...

H&M har selvfølgelig lavet en cool kampagne, som jeg er blevet revet med af. Jeg vil gerne være en sur rock'n'roller ligesom modellerne på billedet. Jeg vil gerne sige FUCK IT og WHATEVER til alle udsagn rettet mod mig. Jeg vil gerne være BADASS og DARK... Så ja, I har i hvert fald ramt mig med billedet øverst, H&M!

Om tøjet er spændende nok i levende live, må tiden vise sig. Heldigvis kan man jo altid lade det hænge bøjlen, hvis man ikke er overbevist! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar