lørdag den 20. oktober 2012

Drømmer om ny garderobe


Jeg craver nyt tøj... Og uden penge, må man drømme... Det gør jeg så.
Alt tøjet er fra Topshop... Ikke fordi jeg elsker topshop som sådan. Jeg synes, at det er lidt dyrt i forhold til kvaliteten, men nu har de da i det mindste sat priserne lidt ned.... 
Men deres hjemmeside er ret god, tøjet ser lækkert ud i webshoppen, og derfor perfekt at drømmeshoppe fra...

Øverst er det frakker. Åh gud, hvor er de pæne. Man ender tit med at gå med den samme frakke hele vinteren. Det er helt urimeligt utilfredsstillende sådan æstetisk set... Man skulle have en frakke til hvert outfit... Okay, overkill... men jeg kunne i hvert fald snildt bruge seks nye frakker. De fylder lidt (meget), men det skulle jeg nok finde en løsning på...

En blazer, en vest, en kort bikerjakke samt tre sweatere ville også være rare i garderoben... Nu hvor vi drømmer om ny garderobe. 
Som I kan se, så er jeg vild med tern... 



Især de klassiske sort/røde tern.. Det ville være overkill at bruge disse tre ting sammen (tror jeg?!), men de ville være flotte samme med andre ting... 
Måske er jeg klar til lidt britisk punk dette efterår... Er det mærkeligt?



Jeg mangler flere nederdele og bukser... gerne med specielle detaljer eller mønstre.... 


Sidst, men ikke mindst accessories... det er også vigtigt! Et par tasker, et par støvler og et armbånd.

Hvad siger I til min nye pretend-garderobe?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar