fredag den 19. oktober 2012

I'm not doing anything today


Jeg sætter størst pris på de blogs, hvor pigerne får taget deres outfitbilleder udenfor. Kvaliteten er bedre end indendøre. Farverne bliver bedre. Baggrunden er bedre.
Det kræver bare som regel god tid og timing at få taget et billede udenfor. Det kræver 1) at man går ud (vi bor på 5.) samt har selskab, et kamera med og dagslys... Det er altså mange ting. Det gør man ikke lige - medmindre man er meget dedikeret modeblogger. Det er jeg nok ikke som sådan.

Nu var der så lige en spontan mulighed på vej i Rema 1000, da kameraet lå i min lomme. 
Jeg var bare ikke ligefrem dressed to impress. Åha, jeg har så mange gange været klædt i tøj, som jeg syntes var sejt, men hvor jeg aldrig fik taget et billede... Og så dette outfit...?

Jeg vil dog kalde det et realistisk billede af, hvad jeg normalt render rundt i;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar