onsdag den 14. november 2012

Jubii - nye ting i garderoben


Mit første og sidste køb i lang tid skal nydes. Åh, følelsen af nyt en gang i mellem er uundværlig (gælder ikke kun tøj- kan være hvad som helst. Bare at gå en ny vej i skole eller på arbejde, kan gøre en forskel).

 Både cardigan og støvler er fundet på hm.com til halv pris, så jeg kunne ikke i dy mig først på måneden. Jeg havde nemlig prøvet cardiganen i en af butikkerne i sidste måned, hvor jeg ikke følte, at jeg havde råd, selvom den som sådan har en fair pris. Den er for nice. Så blød, så varm, så afslappet og alligevel cool. Den bliver helt sikkert en vinterfavorit.
Støvlerne har jeg skrevet om her


Nederdelen er i øvrigt også fra H&M. Jeg tror, at det var en Burberry-kopi i sin tid. Jeg har gået med den i de sidste par dage. T-shirten er fra Helmut Lang og bæltet fra Pieces. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar