onsdag den 14. november 2012

Cool styling af Kasia Struss


Polske Kasia Struss ser super cool ud på disse billeder. Jeg er supervild med stylingen.
Jeg har aldrig været vild med hvidt fodtøj, men jeg er ret vild med de her hvide Céline støvler, som jeg har set i en del editorials efterhånden. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes, at de er akt for cool.
Derudover synes jeg, at det ser ret cool ud med pels... fake pels er fint. Det kan være en hel jakke eller bare en vest, men det er boho og rock'n'roll på en og samme tid. Og så må det også varme godt. Selvom pels i sort og neonpink måske ikke er så klassisk en version, så ser det meget sejt ud her.
Kasias nederdele her ser også superseje ud. Længden er ladylike, men looket bliver råt på grund af lædermaterialet og slidserne.  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar