onsdag den 28. november 2012

my outfit today


Jeg aner stadig ikke, hvordan man ser godt ud foran et kamera. So here you go - tre fantastiske outfitbilleder... bum bum. 

Jeg ser da ok ud... men tøjet sidder ikke så godt som på mit spejlbillede. Hvem der lyver, ved jeg ikke... Proportionerne er ikke helt i øjet her. Men pyt. 

 Jeg arbejder for tiden med noget, hvor tøjet godt kan blive lidt beskidt. Det har jeg i tankerne, når jeg klæder mig på om morgenen. Det skal være tøj, der er behageligt at have på, varmt, som jeg kan bevæge mig i og så videre. 

Omkring hår....


Jeg har aldrig fundet ud af, om man stadig skal skylle håret de dage, hvor man ikke vasker hår, eller om man helt skal undgå vandet fra bruseren i selv håret? Jeg har altid gjort det sidste, men nu læste jeg det modsatte (og det er ikke første gang - det skifter lidt, hvad jeg læser).
Her er mit hår så, hvor det er blevet vasket i forgårs med shampoo og balsam. I går aftes var jeg så i bad, hvor jeg skyllede det grundigt. Jeg føntørrede det så med lidt hårolie, som jeg havde læst i artiklen var en god ide (da olie mærkelig nok skulle gøre håret mindre fedtet).
I morges friskede jeg det op med noget hårshampoo, for det var sgu lidt fedtet...
Jeg kan ikke finde ud af, om det er vejen frem... Håret er ret perfekt nu, hvis jeg vil lave en fancy frisure, og det ser også pænt ud, men er det pænere end det plejer? 

 Jeg hader egentlig at gå i bad uden at skylle håret, så det kunne være fedt, hvis "det rigtige" var at skylle håret hver dag...
Hvad gør I?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar