fredag den 2. november 2012

On the outside


Åh, hvor er det svært at klæde sig på,, når man for tiden synes, at alt sit tøj er røvssygt... Dagens blev derfor udvalgt udfra "hvad er rart at have på i et tog" (jeg skal på weekend hos mine forældre), og dette outfit "fits the brief". Jeg ville gerne have lidt farver på i dag, dog stadig rolige farver. Der måtte også gerne være lidt mønster, hvilket nederdelens blomster opfylder. Men stadigvæk... jeg savner at se mig selv i noget nyt. Jeg har lyst til en hel ny garderobe. Hvem vil sponsorere?
  
 Close-ups er for the fun of it. Jeg har plukket mine øjenbryn i dag for første gang i mange, mange måneder... Bare en smule nederst under buen. Synes, at det ser meget pænt ud.


Min hud bliver pænere og pænere. Her har jeg blot lidt farvet dagcreme på (VitaZing fra Origins- fandt den på tilbud og er helt vild med den) og en diskret blush. 
Tænk bare, for et år siden var min ansigt fyldt med betændt akne. Der er stadig mindre ar og små urenheder, men det er virkelig blevet bedre. 


Her er et bedre billede af mine sko... Jeg er ret glade for dem (selvom der stadig er spor fra snevejr og salt fra vejene fra sidste vinter). Og så ser de pæne ud til nederdele... Det er de færreste flade snørresko, der ser pæne ud til mig med nederdel og strømpebukser. Det er muligvis kun mig selv, der kan se det, men jeg synes, at flade snørresko giver mig tykkere, kortere ben:) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar