torsdag den 1. november 2012

Næsering


Jeg synes faktisk, at det ser møgsejt ud. Min veninde har en næsering a la denne... Men man skal være klar på, at folk kommenterer det og ønsker lange diskussion om ens "signaler". Hun er sej, hun klarer det, selvom det til tider er træls, da hun ikke "mener" noget med ringen... andet end at hun fik lyst til at få en nåsering, for hun synes, at det er pænt.
Jeg ville ikke selv kunne overskue modstanden. Jeg ville ikke orke det, og jeg ville sikkert også tage det alt for personligt, hvis nogen fortæller mig, at det er grimt. Og det er der mange der gør. Men ikke alle.

Jeg ser næseringen flere og flere steder, og det gør trendeksperten på fashion forum åbenbart også. Det er 90'er retro og grunge, og det hitter lige nu. Det skal virksomhederne vide, når de planlægger PR. Læs bare med her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar