torsdag den 1. november 2012

Watch out. The Clock is ticking.


Jeg har ikke haft et armbåndsur i mange år. Jeg er for det første ikke så glad for armbånd og tingeltangel omkring håndleddet. ... For det andet har jeg jo altid min mobil med mig, hvor jeg kan se klokken...
Men forleden lånte jeg et casio ur af en kammerat, og det var ret fantastisk. Jeg kunne hele tiden følge med i klokken uden først at skulle bruge fem minutter på at finde min mobil i bunden af min rodede taske...

Ure er jo sindssygt flotte. Jeg forstår godt, at man kan blive besat af ure og nørde teknik og design. Klassiske ure koster en bondegård, men jeg gad virkelig godt have et smukt sofistikeret ur en dag. Ikke for feminint, men heller ikke for voldsomt.

Denne editorial fra Vogue Paris er ret fantastisk. For det første er udvalget af ure meget smukt. For det andet er stylingen af modellen Kendra Spears helt perfekt... Hendes læbestift er så fin. Jeg ved næsten ikke, hvad mit favoritur er blandt disse? 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar