torsdag den 6. december 2012

Ude i kulden


Det er ikke altid lige let at køre god stil, når først vinteren slår an i Danmark. Jeg er dog svært tilfreds med min Barbour-jakke købt second hand (selvom den er lidt stor), for den er både stilig og praktisk. Barbour er blevet smart på det seneste og har sikkert også fundet vej til et yngre publikum via blandt andet Wood Wood-samarbejdet, men jeg synes stadig ikke, at man ligner en hipster i frakken. Jeg føler mig altså ikke for smart (det er dybt ironisk, men jeg vil ikke ligne én, der går alt for meget op i mode, selvom jeg ELSKER mode og har min lille blog her...).
Min Cos hue i kashmir er varm og blød og helt perfekt. Jeg havde indtil i sidste måned også et matchende halstørklæde, men det blev stjålet til en fest (både min frakke og halstørklæde var pistvæk, da jeg skulle hjem fra festen, og de dukkede ikke op under oprydningen). Det er ærgerligt, for selvom jeg er glad for mit ternede monkitørklæde, så er det ikke nær så varmt og blødt. 
Mine Converse er alt for kolde til dette vejr, men jeg har ikke rigtig så mange varme sko. Så jeg må fryse fusserne en smule.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar