søndag den 22. september 2013

Inspiration: Over-knæet-lange støvler


Over-knæet-lange støvler var et hit på catwalken aw13, og jeg synes, at det så godt ud hos især Pucci og Céline. Jeg ville aldrig selv kunne bære det. Dertil er mine ben både for korte og for robuste. Det er heller ikke en stil, som er let at style, så man ser "almindelig" ud... De færreste ønsker formegentlig at ligne Pretty Woman på en onsdag? Her er Emmanuelle Alt fra Vogue Paris god inspiration.
Jeg kan godt lide looket, hvis det er tænkt rigtigt. Jeg foretrækker strømpebukser eller jeans frem for bare ben, når thigh high boots tages i brug. Jeg kan bedst lide de steamme ruskindsudgaver, og hælen må ikke være for tynd eller alt for høj - og for guds skyld ingen forplateau. Det er bare min mening - her er lidt inspiration, jeg har samlet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar