torsdag den 17. april 2014

Har ordnet billeder i dag...


Jeg har i de sidste to dage uploadet næsten 500 billeder til dropbox, så min familie kan se billeder fra familiebegivenheder, når de har lyst. Jeg har nedskaleret dem alle, lysnet de mørkeste og skåret nogen af billederne til, så motivet blev tydeligere. Det tager tid, skal jeg sige.

Nu er mange af billederne fra den sidste uge nok ikke lige af den slags, som skal deles på bloggen, men en lille håndfuld billeder kan få lov til at blive udgivet... For at få lidt "hjemmelavet" indhold:)
Øverst ser I mig. 

Jeg går tæt på med mit kamera!

^Bjarke med sol i øjnene

^Bjarke fanger mig med store øjne og smilerynker.

^En bi forstøver blomsterne

^Min nevø kigger på Fanø Keramik

^Store solsikker

^Manden med den røde paraply

^Påskeliljerne blomstrer - og dem æder rådyrene ikke!

^Djøferen Bjarke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar