fredag den 2. maj 2014

CHARE med Dansk Flytningehjælp


Jeg er ikke helt sikker på, hvordan det fungerer, men jeg tror, at det er bedst, hvis man bor i København... hvorom alting er (!) så kan man med et medlemsskab af Dansk Flytningehjælps nye tiltag CHARE for 159 kr i måneden låne op til tre stykker designertøj i måneden (10 kroner pr gang + lille gebyr til vask/rens). Det er selvfølgelig dyrt nok, hvis man ingen penge har og ikke behøver designertøj i sit liv, men nu hvor jeg har siddet og kigget på dyre kjoler til bryllup (og nok ender med noget brugt alligevel), så er det da faktisk smart. Altså, hvis man skal til flere bryllupper hen over sommeren plus det løse, så kan man få fint tøj på hver gang uden at det koster en bondegård + det er mere bæredygtigt + man hjælper en god sag.. WIN WIN WIN, ikkæ?
Hvis jeg boede i København, ville jeg tjekke det ud!!!

Hjemmesiden er her
Facebook-siden er her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar