fredag den 2. maj 2014

Overvejer disse sko fra H&M


Jeg har kigget på dem mange gange i løbet af de sidste par måneder, og jeg bliver ved med at tænke, wow nice shoes, om disse snørre-sandal-stilletter fra H&Ms Premium linje. 
De koster 500 kroner, hvilket er en smule dyrt for et H&M-produkt, men de er så til gengæld også lavet i lidt bedre materialer end størstedelen af H&Ms skosortiment. De er fx i rigtig skind, hold da op;) 
Ej, jeg tænker, at de vil være smukke og cool til - ja. godt gættet - en bryllupsfest. 
Desværre findes de ikke i levende live (!) i min lokale H&M-dealer, så jeg kan ikke vide, om de er okay at have på + ser pæne ud til mig og mine korte robuste ben, og jeg er så pisseringe til at bytte produkter købt online, så indtil videre har jeg ikke turde købe dem + 500 kroner er jo mange penge. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar