søndag den 25. maj 2014

samedi


Sådan så jeg ud i går, da jeg gik rundt i indre kbh og osede. Her er jeg dog hjemme hos de kammerater hos hvem, vi sov... Jakken røg af og på alt efter vejr og vind, så I får lige et billede af mig både med og uden jakke. 
Jeg var vel det, man kalder enkelt klædt på. T-shirten er fra H&M, men den er én af de lidt bedre og dyrere derfra. Bukserne blev købt på udsalg i Monki sidste år, og dem har jeg været superglade for. De er nemlig virkelig rare at have på, og jeg føler mig meget voksen i dem. Hvilket kan være meget sjovt ind i mellem:) Sandalerne købte jeg på Trendsales sidste år. De er fra Dolce & Gabbana, og jeg er ret glade for dem. Halskæden er fra Isabel Marant x H&M, jakken er fra Topshop og solbrillerne er fra månedens nummer af Costume. Dem kan jeg alså godt anbefale. Hvis man som jeg er rimelig ligeglad med mærket på ens solbrille, så har Costumes solbrille altså en virkelig pæn og klassisk form, og de har heldigvis ikke skrevet Costume uden på solbrillerne; kun på indersiden af stængerne, så de er bare helt sorte. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar