mandag den 12. maj 2014

Throwback to march


Jeg fandt lige dette billeder i en mappe fra marts. Jeg har ikke noget billede i fuld figur, men det var en festlig anledning og jeg havde en skinnede trefarvet bluse på fra Mads Nørgaard. 
På billedet har jeg forsøgt at fjerne mine irriterende bumser, hvilket er lykkedes meget fint. Jeg ville ønske, at min hud så ud som på billedet i virkeligheden. Desværre kæmper jeg stadig med akne. Selvom jeg ikke helt tit længere får de rigtig lede bumser, så er der ar og småsår i mit ansigt.
Det er lidt snyd med retouchering, men jeg er frygtelig flov over mit akne-arrede ansigt, så når nu jeg kan, så gør jeg det. Jeg bruger herhjemme det gratis redigeringsprogram Photo Scape, som er udmærket, men efter jeg har leget lidt med Photoshop i weekenden, så har jeg fået blod på tanden. Det program kan SÅ meget mere. Ikke kun hvad angår retouchering. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar