tirsdag den 17. juni 2014

Et par billeder af mig fra fredagens Northside


Det var jo mig, der gik rundt med kameraet på Northside og tog billeder. Langt de fleste billeder, hvor jeg selv er med, er nogle opstillede gruppebilleder, hvor vi alle laver Yeah!-ansigter. 
Et par gange prikkede jeg Bjarke på skulderen og spurgte om han ville tage et billede af mig. Jeg ville gerne have et billede fra hver festivaldag, hvor man kan se, hvad jeg har på, fordi det er sjovt både til bloggen og til senere, når man kigger tilbage. Jeg synes desværre bare, at det er forfærdelig pinligt at posere, når der er andre mennesker, så disse to billeder er as good as it gets fra om fredagen.

Jeg kan godt lide det øverste billede, fordi det er ret naturligt og fra en koncert, men det er svært at se mit tøj... På det nederste billede kan man se mere af mit tøj, men mit ansigt... Av min arm. 

 Jeg har min nye top på fra Isabel Marant (den, som jeg har købt på Trendsales, og som jeg snakkede om i et indlæg for en uges tid siden). Den passer mig fint, hvilket var en bekymring. Faktisk er den ret fleksibel i størrelsen og kan gøres større og mindre ved hjælp af lynlåsen. Jeg fik den med posten om torsdagen og kunne ikke vente med at få den på.

Jeg havde desværre fået for lidt tøj med om fredagen. Jeg havde kun strømpebukser og en lille læderjakke med i tasken her. Dagen efter blev jakken tykkere, og jeg tog en trøje med.

Nå, nu skal jeg se dagens anden VM-kamp: Brasilien mod Mexico.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar