onsdag den 18. juni 2014

Mere fra Northside...


Så er det tid til lidt billeder fra Northside fra mit crew... Det meste af tiden gik jeg med Bjarke og vores kammerat Andreas (ham i midten), mens vi så fandt andre kammerater en gang i mellem - alle mænd, i øvrigt. Jeg har det rigtig godt i selskab med mænd, men det var ikke som sådan med vilje, at vi undgik andre kvinder... Jeg mødte bare ikke lige nogen af dem, jeg kendte, og jeg opsøgte ikke rigtig folk, fordi vi havde travlt nok med at komme fra en koncert til en anden og så lige få lidt øl i pauserne, komme på toilettet og sidde lidt ned, når benene fik ondt.

Obs:  Jeg har lavet et andet stemningsindlæg fra Northside 2014. Se det her. 

Øverst er det Matthias, Andreas og mig på dag 1. Matthias og hans hold af drenge fulgtes vi faktisk med det meste af fredagen, men så blev de væk resten af festivalen. Det er hvad, der sker;)

SE ALLE BILLEDER HER


Bjarke, Matthias og Rasmus

^Bjarke og Daniel

^Klap klap til Mount Kimbie.

^Matthias er hanikapper i øjeblikket, og jeg vil sige, at Northside ikke ligefrem var fremme i skoene med at gøre det lettere for folk i kørestol. 

^Faktisk kunne kørestolen ikke klare gruset med Matthias, så her måtte han tage krykkerne i brug. Oh well, jeg tror sgu, han fik en god festival alligevel. 

^Når fremmede mennesker vil være med i vores gruppebilleder...

 ^Andreas og Matthias igen..

^Kasper, Andreas og Matthias.. og lad os også lige tage et close up af Matthias' arm..

^Kan I se, hvem det er?

^Jeg elsker det her billede af Andreas. Han er en dansemus, og på billedet hører vi Franz Ferdinand, som er svære at stå stille til!

^Der var flotte solnedgange alle dage. Her er det Matthias og Rasmus en sidste gang, før vi ikke ser mere til dem denne Northside...

^Bjarke var forsvundet i en periode, men vi fandt ham her... Andreas havde chokolade med. Good thinking.

^Jeg så Mø alene. Jeg synes, at hun er sej. Lyden var god, og i forhold til den koncert, jeg hørte med hende for 1-2 måneder siden, så kendte jeg al musikken nu. Det var fedt.

^Hun danser vildt sejt og ser godt ud, synes jeg. Mine billeder er bare ret rystede og uskarpe. 

^De her kander købte vi alt for mange af, ifølge vores bankkonti i hvert fald i disse dage.

^Vi holdt mange af vores pauser "i skoven", hvor der også blev tjekekt fodboldresultater og nyheder, selvom nettet på festivalen var temmelig ringe (i VIP-området var det selvfølgelig perfekt, fortæller vores kammerat, der var frivillig).

 ^Bjarke. Vi er skal høre Asap Rocky.

^Asap spiller på Grøn Scene... Det var den koncert, hvor jeg kom tættest på, hvisi kke vi tæller koncerterne på den lille P6 Beat-scene med. Det var sjovt.

^Asap, Asap, Asap... det blev råbt en masse...

^Se, jeg var med hele vejen. Hip hop i "blomstret" kjole. 

^Bjarke har det også fedt... tror jeg.

^Hands in the air like you just don't care...

^"Blinker hun eller har hun fået noget i øjet?"

^Musikalsk var det ikke den bedste koncert, men det var en god fest. Sjovt!

^Mmmm...øl....

^Bjarke forsøger sig med en selfie

^Andreas hjælper os i stedet

^Uha, endnu bedre:)

^Vi kunne ikke så godt se Nina Persson på scenen, men vi kunne se hende på storskærmen. Crazytung makeup.

^Man tror, at det er løgn, men Bjarke og jeg har stadig "gamle" telefoner... hehe..


^Så er der Jesper, der havde held med at smugle alkohol med ind til festivalen, så han var i bedre humør end de fleste... 

^Så bliver der udvekslet røvere fra festivalens første dage...

^Til Mew koncerten møder vi også Anders...

 ^Vi var alle imponeret af Mew. Se Bjarke være fokuseret...


 ^Vi begyndte os at være der i vores "brændert", hvor der kun er godt at være...


^156... Don't you love goodbyes?

 Robyn X Røyksopp-koncerten blev lidt for lang, synes jeg, og satte sig mellem flere stole, så de færreste var med hele vejen. Tror mange kunne lide aspekter af koncerten... Jeg tror dog alle kunne lide finalen. Konfetti, yeah!

^Vi var trætte og tætte på at gå, alt gjorde ondt, men alligevel reagerede vi med hop og dans og wuhuuuu...

^Flot!

 ^Dag 3. Sidste dag... Kan vi klare mere?

 Yes, Bjarke henter øl, så vi kan få lidt kold nydelse under Rhye.

^Rhye-koncerten var skøm, men damn, den forsanger var den mest almindelige (normcore?) forsanger i et band, jeg længe har set. Han synger imidlertid guddommeligt.

 ^Vi giver den kun halv gas om søndagen, men et par øl bliver det da til..

 ^Videre til Arcade Fire




 ^Det var dejlige dage...

^Koncerter med konfettiregn er altid de bedste...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar