onsdag den 11. juni 2014

Model crush: Sarah "Doug" Douglas


Jeg er meget betaget af modellen Dougs look. Jeg lagde mærke til hende i efteråret, hvor hun eksklusivt var på catwalken for Saint Laurent ss14. Hun var med igen på catwalken under aw14. Hun ser cool og tough og fin og uskyldig ud på en og samme tid. 
Jeg ved ikke rigtig, hvad man skal bruge det til - altså, at være betaget af en andens udseende, men jeg oplever det tit. At tænke, næh, hun (eller han) er pæn og så have lyst til at bruge det til et eller andet.
Det giver mere mening at være optaget af en person, hvis stil man godt kan lide. Og det er allermest legitimt at være optaget af en person, fordi vedkommende er meget dygtig til noget, man selv interesserer sig for.
Doug her ved jeg intet om - jeg ved ikke engang, om hun har godt stil? Hendes frisure er cool, men med modeller ved man aldrig, hvor meget de selv har at sige til deres hår? Jeg ved bare, at jeg godt kan lide hendes måde at se ud på.

^Saint Lauretn ss2014


^Saint Laurent aw2014

Ingen kommentarer:

Send en kommentar