torsdag den 5. juni 2014

Vogue Fashion Fortune Cookie


Okay, jeg elsker åndssvage random generators a la denne Vogue x Chanel Chance Fortune Cookie Thingy, hvor man skriver navn og fødselsdato og så får man svar på, hvordan man skal klæde sig i dag. Her er mit svar for i dag:

"Today will be a roller-coaster ride of emotions. Match a dressy skirt or trousers with a worn, baggy t-shirt to cope with the multitude of moods"

Jeg tænker, at det måske betyder lidt a la øverste look? Eller måske det nederste...  Nu var jeg selvfølgelig så dum først at "tage" en fortune cookie her til eftermiddag, så jeg har været klædt på i mange timer. 
Hvis I vil prøve, så er den at finde her . Man kan selvfølgelig prøve igen og igen indtil man finder et look, der går an.

3 kommentarer:

  1. Åh, den er sjov. Jeg skulle også have taget min fortune cookie tidligere. Beskeden var nemlig: Wear heels and eat chocolate
    :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder lidt hyggeligt, chokolade og stiletter... selvom hvis man forstår den meget bogstavelig, så bliver det måske lidt vovet:)

      Slet
    2. Det kan du have ret i!
      Jeg begynder at tro, der er noget galt med enten mit navn eller min fødselsdag - i dag var dommen "No makeup and frilly knickers". Det der med ingen makeup kan jeg godt klare. Men trusserne? Og i kombination???? Min kæreste bliver da vist mere og mere glad for Vogue!

      Slet